Особливості:
4-тактний одноциліндровий бензиновий двигун з верхнім розташуванням клапанів (ОНV), горизонтальним валом та примусовим повітряним охолодженням. Ідеально працює у складі малої механізованої техніки такої, як культиватори та мотоблоки. Підійде для тих, кому потрібна висока потужність при невеликих габаритах.
Ефективний для роботи в умовах високої запиленості
Розроблено спеціально для тривалої безперебійної роботи
OHV технологія - Найбільше відношення потужності до робочого об'єму двигуна, більш тривалий термін служби та економія палива
Високоякісні матеріали - Усі компоненти розроблені для тривалого використання із застосуванням легких надійних матеріалів
Міцна конструкція - Легко витримує важкі умови роботи
Датчик контролю рівня масла - Автоматично відключить агрегат у випадках низького рівня або відсутності масла у картері, захищаючи двигун від поломок
Повітряний фільтр подвійного очищення - Надійно захищає двигун від попадання пилу та засмічення
Шпонковий вал - Робить двигун універсальним у застосуванні.
Легке управління - Важіль оборотів, паливний краник, важіль повітряної заслінки знаходяться поряд у доступному для правління местер
Легкий запуск – Механічна декомпресійна система полегшує пуск двигуна
Відцентровий регулятор обертів - дозволяє виробляти більше корисної потужності при посиленій експлуатації
Поплавковий карбюратор - покращує подачу палива для роботи двигуна з високою продуктивністю.
Підвищений крутний момент - Найкраща продуктивність за рахунок більшої потужності
Кришка паливного бака - значно скорочує виділення парів палива
Міцний колінчастий вал - Підвищує зносостійкість та моторесурс двигуна.
Дві маслозаливні горловини - При будь-якому положенні двигуна доступ буде мінімум до однієї з них
Бензиновий двигун Sadko GE-200 (6,5 к.с., шпонка 19 мм з фільтром у масляній ванні)
- Модель: 8011913
- Наявність: In Stock
-
148₴

