Доставка та оплата

Ми робимо все можливе, щоб ви отримували свої замовлення швидко, зручно та без зайвих клопотів. Нижче наведена актуальна та повна інформація щодо доставки товарів з інтернет-магазину "BATIS".


? Спосіб доставки


Доставка товарів здійснюється виключно через службу доставки «Нова Пошта» по всій території України.


Доступні варіанти доставки:


відділення → відділення «Нової Пошти»;


відділення → поштомат «Нової Пошти»;


відділення → адресна доставка кур’єром «Нової Пошти» (за бажанням покупця).


Інші служби доставки не використовуються.


⏱️ Терміни обробки та доставки


Обробка та відправка замовлення здійснюється протягом 1–2 робочих днів після надходження оплати.


Термін доставки службою «Нова Пошта» зазвичай становить 1–3 робочі дні, залежно від регіону отримання.


У періоди підвищеного навантаження або з незалежних від продавця причин (робота перевізника, погодні умови, форс-мажор) терміни доставки можуть бути змінені.


? Оплата замовлення


Оплата за товар здійснюється виключно шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок ФОП.


Оплата приймається без додаткових комісій та прихованих доплат з боку продавця.


Відправлення товарів з накладеним платежем не здійснюється. Такі замовлення магазином не обробляються.


Відправка товару здійснюється лише після повного зарахування коштів на розрахунковий рахунок.


? Вартість доставки


Вартість доставки оплачується покупцем окремо згідно з чинними тарифами служби доставки «Нова Пошта».


Остаточна сума доставки залежить від:


ваги та габаритів посилки;


обраного способу доставки;


регіону отримання.


Інтернет-магазин BATIS не впливає на формування тарифів перевізника.


? Отримання та перевірка товару


Під час отримання замовлення покупець зобов’язаний:


перевірити цілісність упаковки;


оглянути товар на наявність механічних пошкоджень;


перевірити відповідність товару замовленню.


У разі виявлення пошкоджень або невідповідностей необхідно негайно скласти акт у відділенні «Нової Пошти» та повідомити продавця.


Після отримання товару та підписання документів служби доставки претензії щодо зовнішніх пошкоджень товару не приймаються.


⚖️ Юридична інформація


Доставка товарів здійснюється відповідно до чинного законодавства України.


Право власності на товар переходить до покупця з моменту фактичного отримання товару та підписання документів перевізника.


Ризик випадкового пошкодження або втрати товару переходить до покупця з моменту передачі товару службі доставки, якщо інше не передбачено законодавством України.


? Зворотний зв’язок


У разі виникнення запитань щодо доставки або статусу замовлення ви можете звернутися до нас через контактні дані, зазначені на сайті batis.com.ua.


Дякуємо за довіру та вибір інтернет-магазину "BATIS".